Vemma adalah pasaran antarabangsa, dan pada Ogos 2008
Vemma Malaysia mula beroperasi di pejabat milik sendiri yang
terletak di Komplek Jaya One, Petaling Jaya (seksyen 13) dan
lebih dikenali sebagai HQ Vemma. Pejabat VeMMA didirikan
di Malaysia untuk tujuan penghantaran produk secara kurier,
pembayaran bonus, pertanyaan akaun vemma, dan lain-lain
urusan berkenaan vemma. Segala urusan boleh dirujuk di pejabat ini.
Vemmatrition Sdn. Bhd. (713201-U) (AJL931611)
23-3 Block D, Jaya One,
72-A Jalan University,
46200 Petaling Jaya,
Selangor Darul Ehsan,
Malaysia.
Waktu Operasi HQ Vemma, Tingkat 3
(Managemenr Office & Customer Service):
Isnin - Jumaat : 10.00am - 7.00pm
Sabtu : 10 am - 2pm
Ahad/Cuti Umum: TUTUP
BAGAIMANA NAK KE VEMMA OFFICE?
================================
(Berhadapan Matrikulasi UIA, Berhampiran PPUM)
*kalau naik Putra LRT, boleh turun di stesen Taman Jaya atau Asia Jaya,
kemudian ambil teksi cakap nak turun “Jaya One”. Bila sampai Jaya One,
Cari Blok D, kemudian cari Pintu/Lif nombor 21-23.
kemudian ambil teksi cakap nak turun “Jaya One”. Bila sampai Jaya One,
Cari Blok D, kemudian cari Pintu/Lif nombor 21-23.
Naik ke tingkat:
Tingkat 2 : Dewan Seminar Vemma Malaysia / Dewan Training.
Tingkat 3 : Customer Service (Urusan Pembayaran/Pengambilan Produk)
Gambaran Dalaman Office Vemma
Ruang kaunter di dalam HQ Vemma.
Replika produk Vemma.. kalau dapat produk yang besar macam tu, sebulan minum pun belum tentu habis. Tapi itu hanyalah replika.
Tempat perbincangan kumpulan selepas tamat perjumpaan dan presentation.
Ahli Vemma bebas datang ke HQ pada bila-bila masa sahaja pada waktu office hour untuk berbincang dan sebagainya. Kemudahan internet Wireless percuma juga disediakan. Segala alat bantuan seperti majalah, pemplate, aksesori VeMMa boleh diperolehi di sini.
Dewan seminar Vemma Malaysia terletak di Tingkat 2 digunakan khas untuk Business Preview & Training Mingguan. Jadual rutin Business Preview Vemma setiap minggu adalah spt berikut:
- Selasa : 8.00PM-10.30PM
- Jumaat: 8.00PM-10.30PM
* Training bergantung kpd jadual yang diemailkan.
Berikut merupakan gambar-gambar Bilik Seminar & Management Office.
No comments:
Post a Comment